top of page

SALGSBETINGELSER RISVÆR BRYGGER AS

 

Vilkår og betingelser for bestilling av rom eller rorbulelighet hos Risvær Brygger AS.

Før du bestiller, ber vi deg om å lese nøye gjennom våre vilkår og betingelser.

 

1. Risvær Brygger AS.

Alle avtaler med Risvær Brygger AS, er i dette dokumentet referert til ‘oss’ eller ‘vi’ som.  Risvær Brygger AS er registrert i Brønnøysundregisteret med organisasjonsnummer  916 579 004.

 

2. Ved å bestille hos oss samtykker du til å akseptere disse vilkårene og betingelsene. Når en gruppe foretar en bestilling, aksepterer alle deltakere i gruppen disse vilkårene.

 

3. Når du har gjort en reservasjon vil vi be om et depositum som sikrer deg reservasjonen av rommet eller hytta. Når du har bekreftet bestillingen din med innbetalt depositum, sender vi deg en endelig bekreftelse. Når du mottar den skriftlige bekreftelsen, vennligst sjekk detaljene nøye og informer oss umiddelbart hvis noe er feil.

Du er ansvarlig for å holde oss informert om eventuell endring av adresse eller kontaktinformasjon

 

4. Rom- og rorbulelighetreservasjoner.

Rom og rorbuer vil bli fakturert umiddelbart etter booking.

 

4.5 Resterende beløp betales ved avreise.

Vi godtar følgende kredittkort: Bankkort, Mastercard, Visa, Vipps og norske kroner.

Hvis du betaler med bankoverføring fra en bank utenfor Norge, skal internasjonale betalingskostnader betales av deg på betalingstidspunktet.

 

5. Avbestilling gjort av kunde.

 

Avbestillingsregler for grupper;

Avbestilling 90 dager før ankomst: depositum tilbakebetales

Avbestilling 89 - 30 dager: Depositum beholdes av Risvær Brygger AS

Avbestilling 29 - 14 dager: Du belastes med 50% av den totale kostnaden 

13 - 0 dager og ”no show”: Du belastes 100% 

Det er ditt ansvar å kontakte forsikringsselskapet ditt, og eventuell betaling forfaller innen 14 dager etter kanselleringsdatoen.

Avbestilling av pakker (båtturer) har egne avbestillingsregler.

Avbestilling rom og rorbuleiligheter.

Rom og rorbuleiligheter som er booket innen 14 dager før ankomst, refunderes ikke ved avbestilling. Kunden kan ombooke oppholdet.

 

6. Priser.

Risvær Brygger AS forbeholder seg retten til å justere priser i samsvar med endringer i offentlige skatter og avgifter og andre avgifter utenfor vår kontroll.

 

7. Avbestilling gjort av Risvær Brygger AS.

Hvis vi av en eller annen grunn må avbestille reservasjonen din, vil du bli informert om dette så snart det er rimelig mulig.  Du vil motta full refusjon av beløpet som er innbetalt, med mindre vi avbestiller av hensyn til Force Majeure.

 

Hvis Risvær Brygger AS avbestiller en bestilling, er vi ikke ansvarlig for andre utgifter du måtte ha pådratt deg som følge avbestillingen.

 

8. Uunngåelige hendelser (force majeure).

Risvær Brygger AS påtar seg ikke ansvar for konsekvensene av krig, trussel om krig, opptøyer, sivile forstyrrelser, industrikonflikter, faktisk eller truet terroraktivitet og dens konsekvenser, naturkatastrofe eller atomkatastrofe, brann, epidemier, helserisiko og pandemier, uunngåelige og uforutsigbare tekniske problemer med transport av grunner utenfor vår kontroll eller hos våre leverandører, lukkede eller overbelastede flyplasser eller havner, orkaner og andre faktiske eller potensielle ugunstige værforhold og andre lignende hendelser. Hvis slike forekomster fører til at Risvær Brygger AS må avbestille en bestilling, vil vi forsøke å tilby et alternativ, men påtar oss ikke noe ansvar for retur av gebyrer og depositum som er betalt før avbestilling eller avkortning av oppholdet.

 

9. Leveranse fra tredjepart.

Risvær Brygger AS har tredjeparts tilbydere av aktiviteter og transport. Vi fraskriver seg ansvaret for uforutsette hendelser som gjelder leveranse av tredjepart.

 

10. Ditt ansvar.

Gjester som opptrer på en slik måte at de er til sjenanse for ansatte, guider og andre gjester kan bli ekskludert fra Risvær Brygger AS, og må selv stå for kostnaden ved hjemreise. Ødeleggelser av bygninger, utstyr og inventar som påføres av gjester ved Risvær Brygger AS skal erstattes i sin helhet av gjesten. 

 

11. Klager.

Hvis du eller en i gruppen har en klage på tjenesten du mottar når som helst under oppholdet, vennligst informer oss så raskt som mulig for å gi oss muligheten til å løse situasjonen til en gjensidig avtale. Hvis klagen ikke løses til din tilfredshet under oppholdet, bør du opplyse om klagen skriftlig innen 28 dager. Tvister er regulert av norsk lov.

 

12. Rettigheter knyttet til tekst og bruk av fotografier.

I forbindelse med noen av aktivitetene våre kan vi publisere tekst, video og bilder på  www.risvaerbrygger.no og sosiale medier, som en del av vår markeds-kommunikasjon. Hvis du ikke ønsker å vises i disse, må du informere hotellet ved starten av en eventuell turdeltagelse.

Disse vilkårene gjelder fra og med 10.05.2020

bottom of page